Sunday, February 22, 2009

闷。。。

昨天回家。。。
本来以为自己会快快乐乐的。。。
因为自己是第一次降想家。。。
可是。。。
发生了一些事。。。
为什么他们要骂我。。。
我做错什么事???
只是慢了点就一直一直骂我。。。
为什么每次都这样。。。
真得越来越讨厌回家了。。。
回去了只会让他们生气我罢了。。。
我不回去他们就不会有不愉快的事情发生了。。。
我的脾气不好。。。
没办法忍。。。
很抱歉。。。
对不起搞到大家都不开心。。。
刚wendy和我说了些事。。。
哥他知道我们为他流泪的事了。。。
他一直说他不会受伤。。。
只希望他真的不会受伤。。。
wendy说得对。。。
或许他快乐就可以了。。。
或许真的是我们把事物看得太重了。。。
所以才会伤心流泪。。。
不该再这样下去了。。。
我会尝试。。。
我会。。。
就算我不想接受。。。
也只有接受的份。。。
突然很害怕。。。
自己越在乎的人。。。
他越要去伤害。。。
希望只是自己多想罢了。。。
闷。。。

2 comments:

田敬。。。 said...

tian,
dont think like tat ,
family is most important to us ,
n home will be the most comfortable place for us , they scolded u bcoz they care of u ...

n about me ,
i m really sorry to make u n w so sad n , disappointed too ...
i knew we r getting far n far ady , maybe this is the way to protect myself , n u n w too ...
i dont want u n w always worry about me , want u n w be thinking positive to me ....
dont forget i m a optimize guy . so wont happened the things that u 2 worry about ....
although i know i will be hurt , at least i wont regret ...
i have missed so many times in my life , n this is first times i have this courage to woo my love , so i just want to keep it on ...
n maybe i will hurt someone else or many ppl , n u n w , i just can say sorry to u all ...
but i promise , i wont deliberate hurt someone , i still not have that bad atitude towards others ...

i think maybe u n w still not know much about me , i have walked in this realistic society long time ady , n i learned much ady ,我是好人,也是个坏人... so somethings u wil understand in future ...

u n w still my caring sis , be optimize , everythings will be goods ... happy go lucky ...

tian^^

tian3i said...

to ge tian...
i know my family care me...
but dont know y...
when i back home i always not happy...
always cry...
always let my family not happy...
then i think if i not back home they will wont happy le..
they will happy coz i not 顶撞 them...
they will happy de...

about u...
你想追求你自己的幸福。。。
那就放手去追吧。。。
你说你不会受伤。。。
也或许他就是那个给你幸福的人。。。
那么我会祝福你。。。
可是。。。
请你记住。。。
不管发生什么事。。。
我和wendy都会在你身旁。。。
因为我们都是你的妹妹。。。
不管我们的距离是不是越来越远。。。
你永远都是那个当我们在伤心时会给我们依靠的那个哥哥。。
对不对??
哥。。。
老实说。。。
我没办法喜欢她。。。
我没办法接受这样改变的他。。。
真的没办法。。。
对不起。。。
我知道这样可能会让你难做人。。。
但。。。
真的对不起。。。
希望你幸福。。。

恬。。。